10 January 2011

KISAH AKU DAN JAM TANGAN


Entri kali xde kene mengena dengan piala AFF atau pon bola sepak atau yg sewaktu dgn nya, cume nk cite yg tangan kiri aku rase makin berat sejak jumaat mlm lepas. Bukan sebab aku letak pemberat nk jadi mr. body builder...bukan sbb berbalut simen sbb patah tgn tp sebab ade org blnje aku jam baru ! haha

Mekasih la kat member aku si Azwan sbb belanje aku an..aku tau la ko OKB ( orang kaye baru ) sekejap almaklomla duit ptptn dah masuk. Kenapa jam ? kenapa ? sbb nya time azwan dok belek2 jam tu aku saje la perli2 dia...tbe2 lak dia kate " asal ko x pilih ? pilih r 1 ! ". Aku pon tekejot la tp sbb member tgh masyuk aku pon pau aje la dia ! haha ( aku suka pau mmber hehe )

Nak citer pasal jam pulak, aku rase last aku pkai time form 3 xpon 4...jadinya tgn aku ringan je la an sehinggalah jadi berat jumaat lpas ( x la berat mane pon sebenarnye). Mungkin sbb aku dah lame x pkai jam, aku tibe2 merasekan diriku begitu berharga dan macho ! hahaha ( puji diri kejap ) Jam aku yg lame2 tu ade yg betri abeh la, ade yg tali putus laa..mcm2 la masalh mereka2 itu. Aku pon jenis malas nk g repair...so tersadai je la kat bilik sume jam tu.

Tuntasnya, kepada mereka2 di luar sane yg belom empunya jam...sila2 lah pergi ke kedai jam berdekatan anda. Sekian mekasih !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...