15 December 2010

MALAYSIA vs VIETNAM





Ini bukan kesah dongengan purba kala...
Ini bukan kesah sains fiksyen ala ala star wars...
Ini juga bukan kesah mereka yang x kesah...
Tapi ini adalah kesah benar...
Tiada yg benar melainkan yg benar2 belaka...!



Sebenarnye aku nk menunjuk tiket AFF SUZUKI CUP je...semangat nk ke stadium la katekan...aku pon dah lupe bila last time aku g stadium sokong team bola Malaysia...

Dengan harapan rm20 yg aku laburkan ni, pemain2 Malaysia akan mempamerkan permainan yg mantap walaupon x sehebat pemain2 BPL...main penuh maruah cukop la !!!

Sejarah sendiri membuktikan Malaysia belom cukop gah di ASEAN untuk m
elawan Vietnam yg kini penyandang juara di mane mereka tgh perform lak...Tahun 2000 pada peringkat kumpulan ( time tu TIGER CUP ) Malaysia seri tanpa jaringan lawan Vietnam. Pastu jumpa lg si Vietnam ni penentuan no. 3 dan 4, Malaysia membaham Vietnam 3 - 0 hasil gol drpd ROSDI TALIB n 2 gol plak dari RUSDI SUPARMAN !

Malas lak aku nk cite pnjang2, korg klik je kat sini .

Haaa...yg ni latest gak laa...korg usha la sndri...

Time ni je baik...masuk padang nanti gaduh jugak !

Perghhhh....ini la name dia semangat ! ( even time ni je ramai org pon bole laa... )

Ini latihan ape daa....latihan ke tdo ? Adoiii...sempat g buat taik mate dorg neh !



Kenapa aku semangat sangat walaupon x fanatik...???
Kerana ini adalah...

TANAH
TUMPAHNYA
DARAHKU !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...